Futrola za dva iPhonea namijenjena je onima kojima je jedan – premalo

Nekad je tip kože od kojeg je napravljena činila futrolu za iPhone egzotičnom. Danas, ako svoju luksuznu futrolu za iPhone kupujete preko web stranice ullu ubrzo ćete vidjeti novi model koji označava još luksuzniji život – futrolu za dva iPhonea.

Zbilja nije neuobičajeno vidjeti ljude s dva iPhonea- jednim za osobne, a drugim za potrebe posla i to pogotovo na Srednjem Istoku gdje Appleovi proizvodi čine 60 posto tržišta. “Muškarci i žene preferiraju držati svoj poslovni i privatni život odvojenim kroz različite SIM kartice i ne žele se zamarati s time da ih moraju vaditi iz mobitela”, kaže marketinški menadžer ullua Manish Hazarani.

Ljudi moraju često putovati izvan zemlje, a prihodi su ovdje visoki stoga ima ljudi koji će bez puno razmišljanja odabrati imati dva telefona. Ako se Apple ikad odluči napraviti liniju iPhonea s utorom za dvije SIM kartice, ljudi će nositi jedan mobitel manje i tržište za kutijicu za dva iPhonea će se ugasiti. Za sada se ulluovi premium modeli Dual Case i Dual 2 Case periodično naručuju, a svaki košta 199 dolara.

Ulluov osnivač veliki je zaljubljenik u Berlutijeve cipele i htio je da tu istu luksuznu kožu osjete i ruke korisnika iPhonea. Svaka je kutijica napravljena po narudžbi od strane kožara u Indiji tako da im treba otprilike sedam dana za slanje.

Kutijica od talijanske kože može se nabaviti već za 50 dolara, dok je kutijica od aligatorove kože nešto skuplja – stoji 749 dolara. Ullu se koncentrira na Appleove korisnike zbog poželjnog statusa koji Apple uživa na Srednjem Istoku, a proizvodi futrole za iPhone, ruksake za MacBooks, podlogu za miš te čak i kožni ogrtač za bazu iMaca ili Thunderbolt monitora.

Prema Hazaraniju, ullu svoj uspjeh duguje pomalo nesigurnoj strategiji slanja besplatnih futrola A-listi slavnih osoba kako bi, zajedno sa zvijezdama, kamere uhvatile i koji kadar ulluove futrole.

„Na taj se način gubi kapital jer nema jamstva da će strategija uspjeti“, kaže Hazarani. No ullu futrole uskoro su pronašle svoje mjesto pod suncem, počele su ih nositi zvijezde poput Rihanne, Kim Kardashian, Jessice Albe pa su se fotografije futrola počele pojavljivati i na Instagramu. „Prodaja je porasla za sto posto u prošloj godini, a ove se godine očekuje povećanje do sto pedeset posto“.

Dvostruke futrole posebno su popularne kod nekih vladajućih obitelji u regiji, kraljevstvu Ujedinjenih Arapskih Emirata, Katara i Omana iako neke narudžbe dolaze iz Kine i Hong Konga. Oni su sramežljivi što se tiče kamera, no viđa ih se na javnim mjestima, poput centara i restorana i to češće negoli javne osobe u drugim zemljama.

Dual futrola je poput novčanika sa odjeljcima u koje se mobitel stavlja, a Dual 2 kutijica pozicionira mobitele tako da su si okrenuti sa stražnjom stranom pa ekran ostaje vidljiv. Povezani su magnetom i mogu se odvojiti.

Dualne futrole nisu izvor velikih prihoda. Tvrtka je prodala oko 200 Dual i 150 Dual 2 modela. Zbog potrebe za dva mobitela, Hazarani je rekao da je manja mikrotelefonska kombinacija popularnija i nitko ne želi nositi dva iPhonea u veličini Plus.

Podijeli objavu