Kada spomenemo Velikog Gatsbya, na pamet nam prvo mogu pasti raskošne zabave kakav je junak romana F. Scott Fitzeralda priređivao u svojoj kući na Long Islandu, a sve kako bi privukao pažnju jedne žene, ljubavi svog života, krhke bogatašice Daisy. Između njih nedovršena je priča i to puno manje blještava nego što si to Jay Gatsby zamišlja u svojoj glavi. Ono što on želi od nje, ljubav kakvu želi, to zeleno svjetlo s druge strane otoka koje želi dohvatiti, neuhvatljivo je jer se radi o snu, praznom američkom snu u lijepom pakiranju u srcu kojega stoji praznina.

Priča je vječna, jer su teme kojima se roman bavi arhetipske, javljaju se svugdje u svakom vremenu, samo u drugačijim inačicama. A vječna je i baletna forma, koja ne prestaje buditi interes svojih plesača, ali i gledatelja. Ove su se subote u zagrebačkoj Areni spojile te dvije stavke- vječna priča i vječna forma. Dugo očekivani baletni spektakl The Great Gatsby napunio je Arenu i prikazao našoj poblici očaravajuću koreografiju jednog od najtraženijih koregrafa našeg doba, Dwighta Rhodena kroz savršeno usklađena tijela u pokretu plesača na pozornici. Glavnu ulogu nosio je Denis Matvienko, prvak Marijinskog teatra i svjetski poznati baletan, dok je Daisy tumačila Anastasia Matvienko. Publiku je posebno oduševio plesač Clifford Williams, kojeg možemo gledati i u Starzovoj seriji Flesh and Bone. Glazbu potpisuje Konstantin Meladze, vodeći glazbeni producent i kompozitor u Ukrajini i Rusiji, a na pozornici nam se pridružila i pjevačica Polina Gagarina. Kako nam je bilo pogledajte u fotogaleriji u nastavku.

Podijeli objavu