Kineski kupci luksuznih proizvoda su tijekom samo 20 godina došli od gotovo beznačajnog udjela na tržištu do toga da kupuju svaki treći luksuzni proizvod na svijetu. Prema podacima konzultantske kuće Boston Consulting Group, od 100 milijardi eura potrošnje na luksuznu robu2015. godine, Kinezi su oko tri četvrtine potrošili u inozemstvu. Najviše u Europi – 35 milijuna eura.

Od gradova na ljestvici je prvi Pariz, u kojem je potrošeno najviše novca, a slijede ga na drugom mjestu Hong Kong, dok je trećio Tokio. Velik utjecaj na ove trendove ima slabi euro, koji čini shopping u Europi atraktivnim, ali na djelu su i drugi čimbenici.

Od anketiranih kineskih kupaca, 39 posto ih je reklo kako im je presudna širina izbora robe koju kupuju, dok je za njih 31 posto na prvom mjestu zemlja porijekla branda. Čak 30 posto ih najveći naglasak stavlja na premium iskustvo kupovine, u čemu europski trgovci prednjače.

Stasanjem nove generacije do 2020. se očekuje kako će se 42 posto kineske kupovine luksuzne robe prebaciti na digitalne kanale.