Slavni proizvođač nakita Tiffany & Co. zabilježio je najlošiji kvartal po prodaji u posljednjih sedam godina. Kako kažu analitičari, problem je u tome što milenijsku generaciju, potrošače rođene između ranih osamdesetih i 2000., ne zanima Tiffanyjev brand, jer ga smatraju zastarjelim i dosadnim.
To su loše vijesti za tvrtku – veliki dio njihovog prometa čini zaručničko i vjenčano prstenje, a upravo milenijska generacija je ovog trenutka u životnoj dobi kad se takvi predmeti najviše kupuju.
Tiffany se trudi, među ostalim i kampanjom u kojoj podsjećaju na svoj prepoznatljivi način ugrađivanja kamena u prsten star 120 godina, ali čini se da ni to nema odjeka među milenijalcima. Prema podacima analitičara, dio ih se okreće jeftinijim draguljarima, koji nude drago kamenje iste veličine upola cijene, dok su drugi skloniji inovativnim draguljarskim kućama poput danske Pandore, koja je veliki hit među mladim bogatašima.