Posjetili smo parfumerije Martimex koje ove godine obilježavaju 25 godina postojanja. Radi se o dobro poznatom brendu koji se individualnim pristupom i kvalitetom usluge razlikuje od konkurencije, a posluje na području Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine te Makedonije. Proizvodi koje imaju u svojoj ponudi pažljivo su selektirani, a čine ih proizvodi dekorativne kozmetike, preparati za njegu lica i tijela te ekskluzivni parfemi. Upitali smo stoga parfumerije Martimex koji se ekskluzivni mirisi nose baš sada i evo što su nam odgovorili.
Versace Dylan Blue Homme
“Miris pun karaktera, osobnosti, izraz njegove snage i karizme. Potpuno svježe note za danas, i sutra.” – Donatella Versace
Dylan Blue novi je miris iz kolekcije Versace pour Homme, iz drvenasto aromatične mirisne obitelj Fougère. Karakterizira ga kombinacija citrusnih, vodenastih i drvenastih nota koje daju jednu novu, drugačiju muževnu dimenziju.
Bruce Weber, američki fotograf i snimatelj inspiraciju za kampanju Versaceovog novog parfema pronašao je u filmovima i to onima koji se bave borilačkim vještinama i muškarcima koji u njima sudjeluju. Snažnim muškarcima, borcima koji su svjesni svoje ranjivosti i na ti su sa svojom osjetljivom stranom.
“Htio sam pokazati da muškarci mogu imati i ove osobine, dok ostaju snažni i disciplinirani -poput velikih sportaša -a i dalje se zaljubljuju u djevojku svojih snova.”, kaže Weber.
Versace Pour Homme OUD Noir
Za muškarce s jakom osobnošću.
Orijentalna kompozicija mirisa sadrži naglašene note ouda, kože, začina (gorka naranča, neroli, crni papar), duboke i plemenite drvene note.
Par orijentalnom izdanju Versace Pour Homme Oud Noiru čini Versace Pour Femme Oud Oriental -ženska mirisna priča sa Orijenta- sunčana, luksuzna, zanosna i senzualna.
Kreatori mirisa bazirali su se na intenzivnim drvenim nijansama, dotaknutim opojnim ženstvenim cvijećem u kombinaciji s drskim začinima i jakom notom kože sa ciljem da prenesu vrućnu pustinje i mistike Bliskog Istoka.
No Sport, La Parfumerie Moderne
Tradicionalno francuski miris u kombinaciji sa suvremenošću.
Najbolji niche parfem u 2015. godini po izboru parfumera i kritičara. Brend La Parfumerie Moderne označava tradiciju, eleganciju i rafiniranost sirovih materijala, a nastao je iz sjećanja jednog dječaka koji potječe iz hotelijerske obitelji gdje su uspomene iz velebnih, neoklasičnih hotela prošlog stoljeća pretočene su u estetiku klasične francuske parfumerije. Kolekcija sadrži četiri mirisa.
No Sport – miris vrta luksuznog hotela
Zelen, aromatičan i kompleksan – neobičan parfem koji krši pravilo zato što se prometnuo u najlijepši zeleni parfem koji trenutno postoji. Inspiriran vrtom hotela Picardie, najluskuznijim hotelom svoga doba.
Désarmant – miris apartmana indijske princeze
Najdraži parfem Philippeu Neirincku, kreativnom umu koji stoji iza brenda La Parfumerie Moderne. Lagan, cvjetni miris jorgovana, ljubičice, mimoze, ljiljana i vanilije-miris koji ga je inspirirao dok je bio malen , kada se šuljao u apartman indijske princeze.
Cuir X-miris elegancije i klasike
Najklasičnija francuska koža koju možete zamisliti. Miriše na kožu, amber, šafran, iris, vaniliju i tonku. Elegantan, suh, lijep i klasčan parfem.
Années Folles – miris ludih godina
Années Folles je fougère kreacija što znači da u sebi ima note sandalovine, mahovine i lavande. Années folles lude su godin koje su označile dvadesete i tridesete u Parizu, kada su Hemingway, Fitzgerald, Delacroix i ostali umjetnici stvarali. Radi se o konkretnom parfemu, punom, jakom, dominantom kojeg se obavezno mora probati na kožu. Mijenja se s vremenom i namijenjen je iskusnim parfemoljupcima.
VERSACE EROS POUR FEMME
Miris za strastvene žene
Novi, svježi miris Versace Eros Pour Femme Eau de Toilette, predstavlja novu verziju originala Versace Eros Pour Femme iz 2014. To je miris snage, individualnosti i zavođenja. Originalna kompozicija, prepoznatljiva po mirisu limuna i jasmina, osvježena je dodatnim citrusima i voćem.