Posjetili smo parfumerije Martimex koje ove godine obilježavaju 25 godina postojanja. Radi se o dobro poznatom brendu koji se individualnim pristupom i kvalitetom usluge razlikuje od konkurencije, a posluje na području Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine te Makedonije. Proizvodi koje imaju u svojoj ponudi pažljivo su selektirani, a čine ih proizvodi dekorativne kozmetike, preparati za njegu lica i tijela te ekskluzivni parfemi. Upitali smo stoga parfumerije Martimex koji se ekskluzivni mirisi nose baš sada i evo što su nam odgovorili.

Versace Dylan Blue Homme

“Miris pun karaktera, osobnosti, izraz njegove snage i karizme. Potpuno svježe note za danas, i sutra.” – Donatella Versace

Dylan Blue novi je miris iz kolekcije Versace pour Homme, iz drvenasto aromatične mirisne obitelj Fougère. Karakterizira ga kombinacija citrusnih, vodenastih i drvenastih nota koje daju jednu novu, drugačiju muževnu dimenziju.

Bruce Weber, američki fotograf i snimatelj inspiraciju za kampanju Versaceovog novog parfema pronašao je u filmovima i to onima koji se bave borilačkim vještinama i muškarcima koji u njima sudjeluju. Snažnim muškarcima, borcima koji su svjesni svoje ranjivosti i na ti su sa svojom osjetljivom stranom.

“Htio sam pokazati da muškarci mogu imati i ove osobine, dok ostaju snažni i disciplinirani -poput velikih sportaša -a i dalje se zaljubljuju u djevojku svojih snova.”, kaže Weber.

Versace Pour Homme OUD Noir

Za muškarce s jakom osobnošću.

pour-homme-oud-noir_100ml_pack

Orijentalna kompozicija mirisa sadrži naglašene note ouda, kože, začina (gorka naranča, neroli, crni papar), duboke i plemenite drvene note.

Par orijentalnom izdanju Versace Pour Homme Oud Noiru čini Versace Pour Femme Oud Oriental -ženska mirisna priča sa Orijenta- sunčana, luksuzna, zanosna i senzualna.
Kreatori mirisa bazirali su se na intenzivnim drvenim nijansama, dotaknutim opojnim ženstvenim cvijećem u kombinaciji s drskim začinima i jakom notom kože sa ciljem da prenesu vrućnu pustinje i mistike Bliskog Istoka.

No Sport, La Parfumerie Moderne

Tradicionalno francuski miris u kombinaciji sa suvremenošću.

lpm-cover

Najbolji niche parfem u 2015. godini po izboru parfumera i kritičara. Brend La Parfumerie Moderne označava tradiciju, eleganciju i rafiniranost sirovih materijala, a nastao je iz sjećanja jednog dječaka koji potječe iz hotelijerske obitelji gdje su uspomene iz velebnih, neoklasičnih hotela prošlog stoljeća pretočene su u estetiku klasične francuske parfumerije. Kolekcija sadrži četiri mirisa.

No Sport – miris vrta luksuznog hotela

Zelen, aromatičan i kompleksan – neobičan parfem koji krši pravilo zato što se prometnuo u najlijepši zeleni parfem koji trenutno postoji. Inspiriran vrtom hotela Picardie, najluskuznijim hotelom svoga doba.

Désarmant – miris apartmana indijske princeze

Najdraži parfem Philippeu Neirincku, kreativnom umu koji stoji iza brenda La Parfumerie Moderne. Lagan, cvjetni miris jorgovana, ljubičice, mimoze, ljiljana i vanilije-miris koji ga je inspirirao dok je bio malen , kada se šuljao u apartman indijske princeze.
Cuir X-miris elegancije i klasike

Najklasičnija francuska koža koju možete zamisliti. Miriše na kožu, amber, šafran, iris, vaniliju i tonku. Elegantan, suh, lijep i klasčan parfem.

Années Folles – miris ludih godina

Années Folles je fougère kreacija što znači da u sebi ima note sandalovine, mahovine i lavande. Années folles lude su godin koje su označile dvadesete i tridesete u Parizu, kada su Hemingway, Fitzgerald, Delacroix i ostali umjetnici stvarali. Radi se o konkretnom parfemu, punom, jakom, dominantom kojeg se obavezno mora probati na kožu. Mijenja se s vremenom i namijenjen je iskusnim parfemoljupcima.

VERSACE EROS POUR FEMME

Miris za strastvene žene

210x250mm + 3mm.ai

Novi, svježi miris Versace Eros Pour Femme Eau de Toilette, predstavlja novu verziju originala Versace Eros Pour Femme iz 2014. To je miris snage, individualnosti i zavođenja. Originalna kompozicija, prepoznatljiva po mirisu limuna i jasmina, osvježena je dodatnim citrusima i voćem.

Podijeli objavu