„Parfem ne služi samo tome da na nešto „mirišemo“- on govori nešto o našem karakteru, intimi. On je kao zrcalo u vanjskom svijetu“, kaže Juraj Sotošek Rihtarec, brand manager u Martimexu čiji je jedan od zadataka uređivati njihovu ekskluzivnu ponudu niche parfema.

Niche parfemi su parfemi koji marketingom ne pronalaze nas, već mi pronalazimo njih. To su parfemi specifični i individualni, baš kao što su jedinstvene i naše osobnosti.  U dosta slučajeva ih ili volimo ili mrzimo, ali kad pronađemo svoj niche parfem znamo da je to “to”.

„Niche je pojam koji označava nešto što je van komercijalnog. Potječe od niše u zidu u crkvama gdje su se čuvale dragocjene relikvije kao nešto što ima vrijednost i što se treba istaknuti. Niche parfemi alternativa su komercijalnim parfemima dobro poznatih brendova. Imaju umjetnički aspekt, u njihovoj izradi koriste se kvalitetni materijali, dolaze u luksuznim pakiranjima i ono najbitnije- njihov miris priča priču svojom unikatnošću“, kaže Juraj Sotošek Rihtarec.

Niche parfeme prije svega odlikuje kvaliteta izrade, sve što ih čini pomno je odabrano te ništa nije slučajno. Oni prevode neku priču u miris.

„Gotovo sve parfeme potpisuju veliki svjetski parfumeri koji su inspirirani događajem iz svog života ili pokušavaju dočarati određene momente te parfemom interpretiraju neke događaje i prevode ih u olfaktivni svijet. Čitavo pakiranje priča priču – izgled bočice, gravure, naljepnice“, kaže Juraj Sotošek Rihtarec.

Materijali koji se koristi u izradi niche parfema puno su skuplji nego materijali komercijalnih mirisa, a dok komercijalni parfemi koriste alergene i aromakemikalije niche parfemi fokusiraju se na prirodne materijale.

Cijene niche parfema kreću se od 600 do 5000 kuna po parfemu, dok je njihova srednja vrijednost otprilike 1200 kuna. Ekskluzivno u Martimexu možemo pronaći niz niche brendova kao što su Ramon Monegal Barcelona, Maison Francis Kurkdjian, sjajan Laurent Mazzone Parfums, MDCI Parfums, Jovoy Paris, Jeroboam, Gritti, BeauFort London, Bottega Profumiera, Montale Paris, Le Cercle des Parfumeurs, Chaugan, Esteban, Accendis.

Posjetili smo Martimexovu prodavaonicu na zagrebačkom glavnom trgu te zajedno s Jurajem Sotošekom Rihtarecom odabrali četiri sjajna brenda čije parfeme morate probati.

Ramon Monegal Barcelona

Priča o Ramonu je autohtona, on je stvarna osoba koja stoji iza svog brenda. Za razliku od mnogih velikih brendova on je uspješan bez velike marketinške mašinerije. To je obiteljski brend koji je proizveo prelijepe proizvode, a svaki miris ima svoju istinitu priču.

Francis Kurkdjian

Jedan od najvećih svjetskih parfumera koji je svoju slavu stekao radeći za Jean-Paul Gaultier. Brend koji privlači puno investicija i koji se dobro prodaje. Vrlo je pametno osmišljen i ima dobru strategiju jer je estetika njegovih parfema naprosto oduševljavajuća.

Jovoy Paris

Jovoy je prije svega  sinonim za najveću niche parfumeriju u Europi koja se odlučila na franšize. Tome je prethodilo stvaranje parfemskog brenda koji seže u 1923. godinu, dakle doba između dva svjetska rata. Jovoy nudi najbolji omjer cijene i kvalitete koju klijent može naći na tržištu.

Masque Milano

U potpunosti “niche” brend jer nema marketinga, skriven je čak i za parfemske zaljubljenike. Priča se svodi na kazalište i maske, a da bi probali parfem, masku trebate prisloniti na lice. Talijanski, rafinirani mirisi koji nisu jeftini i nude predivno iskustvo osjetilima.

Detaljnije informacije o brendovima možete pronaći na službenoj stranici parfumerija Martimex, a ako vas zanima nešto više o svijetu parfemske čarolije možete pratiti i blog Juraja Sotošeka Rihtareca.

Podijeli objavu