Miaja Gallery u Singapuru predstavit će izložbu “Vandalise This” koja traje do 29. travnja. Izložba preispituje status quo grafita kao vandalizma kroz suradnju dva umjetnika poznatih po upotrebi izraženih boja i slobodnijih stilova slikanja – francusko mauricijskog umjetnika Gaëla Frogeta i Japanca s pariškom adresom Yoshija Itua.

Gaël Froget umjetnik je koji stoji na granici između pop-arta i primitivizma. Slika i “vandalizira” kako bi stvorio jedinstvena, groteskna i sarkastična umjetnička djela koja nose njegov identitet. Od prve samostalne izložbe 2013., Gaël je izgradio čvrstu reputaciju u Mauricijskoj Republici te si otvorio put u lokalnu umjetničku zajednicu te dobio priznanje i poštovanje kao jedan od obećavajućih mauricijskih umjetnika nove generacije. U svom radu koristi miks akrilnih boja, sprejeva u boji, kolaž, digitalni print i druge tehnike koje dodaju urbani štih njegovim djelima. Kaže kako su na njegov stil rada utjecali umjetnici poput Francisa Bacona, Pabla Picassa, Michela Basquiata i tekuća generacija uličnih umjetnika.

Yoshi Itu zagovornik je nosive umjetnosti: točke između umjetnosti i mode na način da odjeću i modne dodatke koristi kao platna. Povezujući punu moć filozofije i umjetničke energije na tim modnim predmetima, donosi umjetnost u svakodnevnu rutinu i čini život kupca uspješnijim. Kao modni znalac voli raditi s plemenitim materijalima. Njegova najdraža platna tako su klasično odijelo, jakna te jutarnji kaput u koje donosi dodir originalnosti i osjetljivost na način dodavanja oblika i boja. Ne samo što neprestano traži visoku kvalitetu u materijalima od kojih su napravljena njegova platna, nego se jako voli igrati sa suprotnostima. Radi između ekstremnog klasicizma odjeće i dodataka i te nove suvremene energije koju izražava kroz slikanje.
Direktorica izložbe, Naomi Stahl kaže kako izložba “Vandalise This” kroz „prikaz raznolikih djela umjetnosti grafita istražuje fine linije između destrukcije i dizajna, represije i samoizražavanja, onoga što nagrđuje i onoga što je lijepo te provocira dijalog između privlačnosti suprotnosti i tabua koji se oko njih vežu“.