Tako će regionalni hotelijeri od globalnih brendova poput TripAdvisor-a čuti što gosti najviše traže kad pričaju o „doživljaju“, od direktora hrane i pića za Europu iz Marriott Internationala što su trendovi u ovom trenutno najbrže rastućem segmentu turizma, od direktorice ljudskih resursa za EMEA regiju iz Wyndham Hotels & Resorts (više od 470 hotela u EMEA regiji) što budući menadžeri trebaju „imati“ za uspjeh, od direktora Analitike za EMEA regiju InterContinental Hotels grupe koji se sve podaci mogu i kako koristiti za što bolje poznavanje gosta i od našeg stručnjaka za biheviorizam koji drži predavanja na svjetskim konferencijama – kako se može saznati što gosti/ klijenti zaista misle o hotelu.

Među glavnim zvijezdama HOW Festivala jedan je od ikona hotelskih operacija, potpredsjednika za operacije EMEA regije jednog od svakako najpoznatijih svjetskih brendova, Hyatt Internationala.

S glavnim predavačima su drugi dan organizirane i radionice na kojima se može razgovarati na bilo koju temu iz njegovog / njezinog područja djelovanja. HOW je u prvoj godini (2017.) okupio više od 500 sudionika, a ove godine planira i više.

HOW Festival je jedina konferencija na temu hotelskih operacija, ove godine se održava od 3. do  5. listopada u prekrasnom ambijentu Valamar Isabella Island Resorta u Poreču. HOW okuplja srednji menadžment odnosno direktore hotela, voditelje operacija i hotelskih odjela. Program Festivala uključuje hotelske operacije iz segmenta hrane i pića, prodaje i marketinga, recepcije, wellnessa, nabave, analitike, uštede energije, tehnologije i mnogih drugih.

Osim edukativnog programa sudionike očekuje i bogat zabavni program u sklopu kojeg se ove godine organizira i prvi team building za sve hotelijere te veliki party i koncert benda Živa legenda!

Ovogodišnje teme HOW Festivala su:

  • Govorimo o doživljaju – znate li kakvu vrstu doživljaja traže moderni turisti?
  • Globalni trendovi u hotelskim operacijama
  • Kakve lidere će trebati hotelijerstvo budućnosti
  • F&B globalni trendovi
  • Kako koristiti podatke (data) za bolje poznavanje gostiju
  • Tehnologija za komunikaciju unutar hotela: Koji menadžment je ispravan? Veći ROI ili bolja kvaliteta usluge? Koja tehnologija je primjenjiva? Trebamo li ulagati ili ne?
  • Kako saznati što vaši gosti zaista (podsvjesno) misle o vama?
  • Kako povećati prihode nakon rezervacije i za vrijeme boravka gosta
  • Mali trikovi šampanjskih znalaca: Kako uspješno prodavati šampanjac na čaše
  • Što gosti 21. stoljeća traže za doručak
  • Ušteda energije
  • DWEM Hospitality –  inteligentno, hotelsko Big Data rješenje u službi napredne poslovne analitike, upravljanja reputacijom i cjenovnog pozicioniranja
  • Nakon GDPRa, dolazi nam uredba o e-privatnosti… Jeste li sigurni da ste spremni?
  • Sustavi u sobama: što gosti žele i kako ih oduševiti
  • Angažman i zadržavanje zaposlenika
  • Hotelski bar kao dodana vrijednost hotelu
  • Kako poboljšati ocjenu na OTA, uz istovremeno povećanje prihoda i bolje upravljanje ljudskim resursima
  • Integrirani wellness software
  • Suvremena nabava u hotelskom poslovanju
  • te radionice s key-note predavačima

Kompletan program kao i sve informacije o Festivalu dostupne su na službenoj stranici: www.howfestival.com

Partner HOW Festivala je, kao i u prvoj godini održavanja, Hrvatska gospodarska komora, a pokrovitelji Hrvatska turistička zajednica, Istarska županija te TZ Istarske županije.

Podijeli objavu